Total Pageviews

Tuesday, March 1, 2011

T_T

assalamualaikum..

here i'am..
again n again..
i dont know y..
T_T..
and T_T..
ya ALLAH kau berikanlah kekuatan kepada hamba-MU ini..
sesungguhnya..
aku insan yang lemah..

ya-ALLAH aku tahu aku sering lalai..
ya-ALLAH aku tidak tahu..
semenjak kebelakangan ini..
aku sering dirundung pilu, sedih, dan sunyi..
untuk menceritakan kpd insan2 lain..
rasenye..
aku yang tidak mampu utk meluahkan..

ya- rahman,
ya -rahim.
KAU MAHA PENGASIH DAN PENYAYANG..
KAU LIMPAHKANLAH KASIH SAYANG ITU UTKKU..

aig03~~~
terlebih sudah..
disaat aku mendiamkan diri..
gembira melihat telatah sahabat2ku bersama- sma senior2ku..
cik cahaya pelangi, akak khalila fatiara, kak laila n abg azi..
korg memg best la dlm karOK!!!
(saye tak pndai nyanyi)
hm..moga kejayaan dan kebahagiaan itu milik kite bersama..

p/s: maaf sbb tak leh nak feel lebih2..
takleh nak bising mcm slalo..
tibe2 saye rase masa utk mendiamkan diri..

amira abd molok: ceria selalu..(^_^)V

No comments:

Post a Comment