Total Pageviews

Sunday, March 6, 2011

aku letih la~~

assalamualaikum..
alhamdulillah..
Dia masih lg memberi aku nafas utk hidup..
meneruskan kehidupan..
mencari erti sbnrnye khidupan..

tajuk diatas tidak ade kena mengena dengan cerita ini..
sbb aku adlah insan yang kuat..
hahaha..
keh3..
aku pun tak tau ape yg aku mrepek sbnrnye..

aku rase dsbbkan aku dok jauh dr mak..
hati aku tak tenteram..
ye la..
dr kecik smpe ke beso..
mak asyik ngadap muke aku jeh..
wlopun aku nih jenis tak bnyk ce cite ce cite dgn mak aku..
aku totap nak mak aku tau ape yg aku buat..
mcm skarg nih..
mak den tak tau pun yg den tgh on9..
huhuh..
asyik tido jeh..
mls lak tu..
aissshhh..
tak tau le nak ckp..

mak aku nih plak..
bnyk jeh ce cite ce cite dgn aku..
(sbb aku adlh good listenr )
haha puji diri sndrik..
actoly mak aku nih ce cite ce cite psl ank2, adik bradik mak aku..
kire smua ada la dlm kocek aku..
(tapi bile tntg aku, pakt aku dengor dan berthn diri je la, takleh nak disangkal lagik!!!))
itu lah mak saye..

tgn yang membelai, mendidik, merotan, menasihati,mnyuap mknn.
(actoly, mak aku jrg naik tgn,.unless dia btoi2 dah tak sbo)
tgn itu yang aku kucup di pg hari..
sblom memulakan perjalann aku..
pipi itu tidak lg aku kucupi ..
mugkin..
bukan lg mungkin..
pastinye..
tgn dan pipi itu yg aku rindui..
untuk mendapat barakah utk aku meneruskan perjalanan hidp di alam universiti ini..
(sbb tu rase kosong jeh bile dok kat sini)

hurm..
yea..
sekarg aku tahu..
betapa sengsaranya hidup tanpa mak..
baru tau btape kacau nya hidup tanpa ksh sygnye..
(sbb jauh, bkn mak aku buangkan aku..)
padahal dulu sanggup nak mintak study jauh2..
haa..
padankan muke aku..
baru kat kedah..
dah sengsare..

ok lah..
nid to move..
everyday is my lovely day..
so. dont ruin it..

CAYANG MAK SAYE SNGT2..
INFINITY...

2 comments:

  1. rndu mak yer.... sabar la yer.... t balik umah yer..

    ReplyDelete
  2. huu~~
    tu la..
    sdg bersbr hati ini..
    kalo tak..
    udah plang nih..

    ReplyDelete