Total Pageviews

Tuesday, March 22, 2011

seharusnye study ..

assalamualaikum..
ape kabo kamu2 smua??
moga2 berada salm keadaan yg siht hendknye..
kesihatan itu jg 1 rezeki..
(p/s: bukn duit jeh rezki)

hm..
back to my intro la kan..
patotnye aku study..
sb sok quiz perancangan dan pembgunan pelancongan..
suke dgn inchik johan..
ilmu2nya dkongsi bersame.
ilmu2 dalm bbidang perancangan dan pembangunan pelncongan..
dan ilmu2 psl khdupan..
huhu..
katenye..
kalo result tak elok pun..
at least 3 pontr n above..
wee..
moge2 aku dpt capai pe yg aku target..

hohohoh..
tapi~~
yg paling aku riso skang nih..
subjek mngement dgn bisnes akauntg..
satu hape aku tak phm..
mngemnt tuh memg slh aku sndrik..
tak buat revision..
tapi yg BKAL 1013 tuh..
memg slh aku jg..
lembb beno nak phm..
tak tau le..
pdahal dulu aku mint sgt dgn maths..
kire2..
time upsr A kot..
time f3 ala2 B..
time spm aku dapt A balik..
tp..
apekah mslhnye disini>??
huh!!!
adakah sbb aku tak suke??
tak jg..
owhh..
sbb aku tak phm~~
sbb aku tak tnye..
sbb aku taknak ambik tau..
sbb aku tak pegang pade "PRACTICE MAKES PERFECT!!!!"

OK DAH..
dsbbkan dah sdor..
haruslh bergerak..
k..
mau end kan kat sini..

jg diri ualss..
daa..

-mira-

No comments:

Post a Comment