Total Pageviews

Saturday, March 12, 2011

hahaha~~

assalamualaikum..
yaa!!
hadirin hadirat sekalian..
trima kash krn masih sudi membaca..

aigo3..
hahaha..
back to my entry..
sengal la kan..
saje jeh suke mrepek..
padahal..
melambak2 keje aku..
(penagguhan demi penagguhan..)
owh cik mid sem yg tibe2 datang menggans..
aku letih..
sira demi sira yg harus aku kumpulkan..
aiiiissshh..
amat letih la this week!!!

first event dgn kelab penyayang..
ehem..
second i mean..
seleps majlis perlantikan MT kelab penyayang..
event nih..
aku sesaje menyebokkn diri menjadik pembantu kpd ktua projek..

aigo3..
amat pining la..
sbb kbhyakan ajk2 sem2..
hahahahahha..
betape kelam kabotnye 1st meeting tadi..
paling sian akma la..
dia sbg pemantau..
a.k.a tuan punye idea..
merasakn kerisauan yg teramat sgt..
sabr ye kema..

ok..
about penyayang's program..
actually its a simple game program..
but the things that make the game more special is..
we invite OKU =)
(haha..berbhs inggris..menyahut seruan datok dr faiz >_< )

tp..
bnyk halangan2 game yg patot kami pikio kan..
sbb kena menjg sensitiviti2 OKu tersebut..
hal ini demikian kerana..
motif utama game ini diadakan adalh untuk kegembiraan hati OKU2 tersebut..
dan untuk mengeratkan silaturrahim sesama ahli kelab dan OKU..

okeh ..
so..
kepada sesape kengkawn yg nak join..
penyertaan masih lg dibuka..
byrn rm5 jeh dikenakan..

ok..
stop about kelab penyayang..
know what..
mcm mane aku buleh lupe lak..
yg kelb penyayang punye event nih same date dgn silat punye event kepimpinan..

haaa...
hambik kau!!!!
btape pening nak mnage jadual buat keje, meeting, mid sem lg..
hohohhooh..
tapi takpe..
at least aku tak bnyk main..
aku blajr la care nak buat projek..
care soft skilss..
wee...
ok lah..
stop here..
mengantuk bangt nih..


-salam-

No comments:

Post a Comment