Total Pageviews

Tuesday, February 22, 2011

..tuwit2..

assalamualaikum..

alhmdulillah..
di pg yang indah ini..
udara yg segar..
masih lagi aku bernafas disini..
wlopun,.
terkadang terasa tuan empunya badan ini..
ingin mengambilnya..

day by day..
umur ku semakin mengurang..
tapi,.
aku rase sejak aku disini..
di uum..
aku rase aku makin miskin..
miskin dr segi sikap..
miskin dr segi ilmu..
miskin dr segi agama..
miskin dr segi amalanku..

aku sering kali lalai dalam mengingati-Nya..
aku sering kali alpa dgn kurniaan-Nya..
ALLAHUAKBAR..
ADAKAH AKU SALAH DALAM MEMILIH JALAN2 YG AKU LALUI SEKARANG INI????????
mungkin sbb itulah aku rase give up utk berada disini..
yup!!!
memg nmpk bhgia..
tp,.
hati..
ketidaktenteraman hati nih..
mebuatkan aku sering malas utk mengulangkaji..
mls nak buat smua keje..
mls nak menghadap dunia di uum nih..
arrrrrrrgggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!
TERTEKANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MENYAMPAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

huh!!!!!!!!!!!!
ok da hbs masa utk emo2..
kata hati: ko harus kuat la cik mira..
ingat mak kat kg..
ingat siblings yg manaruh harapn..
ingt jg ank2 yg akn membeso..(ms akn dtg >_<) yg most important.. AMANAH ALLAH KAT KO CIK MIRA.. AMANAH ALLAH..SURUH KO BLAJO.. BUKN SURUH BER"BLOG>>>>
BUKN SURUH BER"FB"
HOHOHOHO..
ok lah..
jari jemari ku berhenti disini..
ade keje yg harus kulakukan..

p/s:sile turun mengundi..

la tahzan amira..

No comments:

Post a Comment