Total Pageviews

Friday, February 25, 2011

ketawa+menangis bersame..

assalamualaikumm..
fajar menyingsing sudah..
huhuh..
mate ku msih blom mahu terlena..
ptotnye..
aku harus study..
tp..
assignment pulak yg aku dulukan..
apakah???

ok..
back to my entRy..
ketawa bersame..
haruslah kan..
msing2 sibuk..
actoly..
aku rase..
aku dah makin jauh dgn dunia rumate aku..
dulu aku dulukan mereka..
tp..
skarg nmpknye..
mereka lebih mendahului aku..
hahahaha..

jadiknye..
aku mencari la ketawa+menangis itu di dlam grop2 tourism aku..
alhmdulillah,.
aku masih ditempatkan dlm kalangan kawan2 yg msih dgn cara mereka sendiri..
serasi bersame gitu..

basratul hanis hassn..
thanx for everything dear..
aku tau..
aku nih jenis ikut kpale aku sndrik jeh..
kalo rase aku nak srabut..
aku diam..
kalo rase aku nak berckp..
tak henti2 kan..
(smpai ko mrajuk dgn aku)
pape pun,..
thanx dik..
ko le kwn yg paling memahami..

nurkhalila fatiara khalid..
wlo ko yg bnyk ckp..
ko la yg paling bnyk rahsia..
hihik..
(ke aku yg tak ambik tau??)
hahah..
tp..
aku syg ko..
syg care ko bw diri ko.
hepi jeh..
p/s: unless kalo ko over minum kacip fatimah..

cik CP: hehehe..
kite bnyk bincg dr hati ke hati kan..
>_<
yg si dia tu..
haruslah dilupakan..
i dont know..
when i c him..
my kpale lutut will ketaQ2..
siriusly..
saye tak tau nape..
padahal rasenye..
prasaan tu takde la sgt kan..
btw..
anda adalah seorg yg berani!!!!!!!!
berani dlm meluahkn perasaan..
tp..
saye tak sekuat itu..
i nid ur strength!!!
( btol ke ape yg aku eja??)
hahaha..

cik Suri..
hehehe..
rasenye ms sem1 aku la yg paling bnyak wat die sakit hati..
sory wak..
sbb aku nih memg jenis kuat memberontak..
bese la..
ank last..
(yang pempuan la)
manje lebih..
T_T
miss my mum n dad so much..
(tibe2)

gadis hot!!!
hahaha..
sory ye cik dayah..
actoly aku tak suke pun ke"hot"an anda..
sbb aku tak HOT mcm ko..
(buleh ke gitu??)
hm..
si dayah nih memg..
skali dpt gelok..
pergh!!!
tak renti2 dia..
(berbalik pada mlm date SAYE yg pertama dgn abg azi)
*kite
(^_^)v

korg..
u know what..
dalam sush ade senang..
dalm sakit ade penenangnye..
dalam ketawa ade tangisnye..
dan korg smua..
sntiase berade disisi aku bile aku perlukan..
sentiasa memahami aku dikala aku kemuraman..
hehehe..
syg korg!!!!!
background music: blogg cik cp
smbil rambut disikat oleh nurul atiqah..

3 comments:

  1. its all about me...sama la nama. its all about pelangi...huhu. follower awk tuuuuuu...huhu.

    ReplyDelete