Total Pageviews

Friday, July 27, 2012

-kredibiliti telah tercalar T_T -

assalamualaikum..
huwa~~~!!!!
siyesly, rase nk nangis, tak tau nk letak muke kat ne..

1st of all,
meyh aku kenalkan..


okeih, yg ni anis safiyyah, mak aku jg..
manja sesgt, kdg2,. tak, slalo aku jeles dgn dak ni,
(kenyataannya : bukn aku je, cucu2 mak yg lain pun jeles)
sbb mak slalu lebhkan budk kecik nie..




semalam, 6 ramadhan 26 julai 2012,
aku main msk2 dgn dia..


ini adalah antra menu yg budak kecik tu buat..
aku ckp la yg aku nk mkn,
"sedapnye telur goreng"
"sotong ni tak sedap"
"ala, ikan tak msak lg"
"mak teh nak buah plak"

kisahnye~~~!!!!
pg td, mak budk kecik tu bisik kat mak aku..
"makteh tak pose" sbb budk kecik tu cite kat ibu dia..

chait~!!!
ape ni, ape ni, ape ni??????????
malooooo oooo.
takmo main msk2 dah dgn dak kecik tu..


mood:haish~ takpe la, makteh maafkn kamu. tp, taknk main masak2 dah dgn dak kecik tu.

bai!

No comments:

Post a Comment