Total Pageviews

Thursday, November 3, 2011

i love them very very the many many much!!







dan ini!!


ini lak ank2 abg saye..


nak tau sbb ape sy syg mereka??

sbb merekalah kekuatan sy..
merekalah pemeriah kehidupan sy..
merekalah sumber kasih dan syg sy.
merekalah tempat sy mengadu,
merekalah sumber kewangan sy,
merekalah yg menjadikan sy begini,
merekalah yg menjadikn sy bgtu..
merekalah sgala-galanya buat sy!!!

so!!
beware to others!!!!!!!
sesape yg berani menganggu guagat kebahagiaan keluarga saye,
hatta menjentik skalipun ahli keluarga sy yg tersyg..
maka mereka bakal mendapt balasannye!
( ALLAH MAHA BESAR )

lupe lak nak kenalkan kluarga sy..

1st of all.
arwah abah saye..
abd molok bin said..
sy sayang abah saye!!!
hilangnye tiada ganti
al-Fatihah..

next is:
mak tersyg..
namenye Hamimi Mohd Yunus..
dialah pengarang jantung,
kekasih hati,
pendoa berjaya,.
kaunslor terbaik
dunia akhirt
juge bank bergerak saye..
love my mak alots!!!

nih adik bradik sye..
smuanya 8 orang
5 perempuan 3 laki
5 dah kawin, 3 bujang
(sile2, leh masok minang)

yong&yop
rodziah abd molok & abd hamid kulop musa
dikurniakan 4 org cahaya mata..
iaitu, along, angah, aliya dan cha-oi..
name sbnr dorg ialah..

along- muhammad nasrul amir
angah- muhammad amirul amir,
aliya- nur aliya maisarah
cha-oi- muhammad shahrul amir...
meletup name ank2 sdare aku nih!!
yong aku rajin buat kek!!
kalo lapo2 je..
aku akn lepk kat rumh yong..
cr rezki!!

okei.
next femley is..
yg gmbr luar dr pasukan kompg dan nasyid tu,.
abg sy!
dia dok jauh..
tak dpt cuti lg sjk 5thun kat sarawak..
abg dan k.ikin
dikurniakan 6 patotnye, sorg lg telah kembali kepada pencipta-Nya

ARMAN ABD MOLOK & NORASIKIN DARUS

- NUREEN IZZATI
- NUREEN NADIAH
- MOHD HAFIZ
- MOHD IKMAL ( yg ni la takde )
- MOHD AKMAL ( KE TERPUSINg NAME 2 BERADIK NIH??)
- NURUL IMAN ALISYA

BESAR FEMLEY ABG AKU NIH!!
abg nih penjawat awam..
askar gitu!
mak aku pun tak sangka yg abg leh jd askar..
sbb dulu abg semput..
tp, yg lagi peliknye..
sjak jd askar,
mak aku kate,
abg da tak smput..
heee~


no 3 ialah YANG saye!

YANG nih la organizer kalo ape2 hal..
import-export aku b4 nak msok uum..
hehei!
yg slalo topup kalo zaman2 kejatuhan nfon aku!
*bg gune mto time f6 smpei skang..
mcm da tukr tuan je jdnye kan yang~

ZARINAS ABD MOLOK & ISMOE MOHAMAD

anak2 dorg nih smua hero!
tp, kuat nanges..
mwahahah!
sile jgn mrh ye yang & abg yang..

yg sulung IZZ FAHMI
yg tgh IZZ ZULHILMI
yang bongsu (buat thun 2011 nih la,thun2 dpn tak tau lg) IZZ FARHAN
yg plg kuat nangis ialah~~
IZZ FAHMI!!!
hahahah~
tp skang tak dah.
dah matang pun..
leh bw runding~
yang aku ni serba boleh..
menjahit boleh, berkebun buleh, msk pun sedap!
jgn tak tau..
dah ank 3 pun, pass lg pnjt pokok ambik rambutan!
(^_^)v


YG KE-4..
CIK & A.CIK SAYE!
yakni namenye..
ROFIDAH ABD MOLOK dan telahpun mendirikan rumah tangganye bersama SYAHEDAN PATI KHAN
alhamdulillah.
mereka juga sudah dikurniakan sepasg ank..
lala- amsyar mifzal
adik eisya- ariesya mierza
deme2 nih kalo balik kg,.
sakan mainnye..
almaklumla.
membeso dikota raya..
k.cik i nih..
same kpale dgn aku..
KAKI JALAN!!
KAKI SHOPPING
KAKI MAKAN!!
(aku je gemokks! k.cik maintain jerk)
sejak menjak dah mendirikan rumh tgga,
bnyk jg menu yg aku blajr dr cik..
cume, citenye..
antra rajin dgn tak je aku nak buat..
hahaha!


next is my long& k.long..
dulu ms zamn2 bujgnye.
aku slalo gado dgn long nih..
P/s: nak tau sbb ape??
sbb kalo time aku nk tgok tv, mesti dia tutup!!
hehehe, jiwa budk2..mestila memberontk!
slalo je lwn ckp dia,.
tp skang sejak menjak da mendirikan rumh tga,,
tak lg..

eh.
lupe lak..
beliau juga sudah mendirikan rumh tga..
kini beliau menetap di PENJARA KAJANG..
bukn sbg pesalah!!
tp, sbb k.long aku keje warden kat situ..

AZWAN ABD MOLOK & AZWATULMUNA
Mereka nih br je dpt lg sorg baby laki2..
yg sulung.
AZKYRA MUNIRA
yg baby tu AZRIL MUKRIZ..
cpt2 membeso ye azril!!

next is my kakak!!
dulu time dok srumah.
slalo je gadoh.
sbb aku ni pmls!!
hahaha!
mls nak basuh mgkuk,
mls nak sapu smph.
yg rajinnye aku nih
MAKAN!! TGOK TV!!! TIDO!!
hehei..
namenye ZARIS ABD MOLOK..
slalo org konpius dgn name dia nih..
ingtkan laki..
hm..aku rase kakak aku nih da ade pakwe.
tp, still tak dpt nak disahkan..
mungkin pasnih kite leh sisat!!


2nd last a.k.a bongsu la utk yg pempuan~
hahaha.
mau state jg..
bongsu bg yg pempuan!
AMIRA ABD MOLOK
status : bujang,
(^_^)v
walopun bongsu,.
nampk aku yg sulung..
argghhh!
okei..
benti disitu~
nak jg la bgtau..
sbb yg lain smua slim melim!!
sjak msok u nih.
mknn tak terkwl..
mwahaha!


lastly..
my adik
dia nih le!!
yg time raye takde bj mlyu sedondon!
degil sgt..
nak jg beli t-shirt..
sdahnye, dia lak yg rase terasing..
mamat ni kire kesayangan rkyt jelata dirumah la.
(tp, slalo jg kena mrh,hahaha)
boleh diharap kalo nk g memane..
mak aku dah bg bw kete..
aku??????
(mak aku tak harap, sbb t kalo kete rosak tgh jaln, nyushkn org lain)
dia tgh upper6!
cita2 dia nk jd pemain bola terkenl ala2 david beckham
nak jd pemain badminton ala2 lin dan..
tp,.
mak aku tak harap smua tu..
mak aku nak dia jd imam muda!
hahah!


haaaa.
time kumpul beramai2 adalah moment yg sgt indah..
gelak tawa bersame.
bersame2 dlm melakukan ape sj!
tmbh-tmbh pulak,
rumh kg..
bilik pun tak bnyk mane..
smua akn tido dicelah-celah mane yg muat,
best oooo!!!
br la nmpk meriah!!!
pnjg lebo aku menaip crite sal femley..
pas nih ade ms aku smbung lg..
daaaa!

strictly : saya sgt sgt sgt sgt sgt (infinity) sygkan keluarga saya..
moga ALLAH limpahkan rahmat keatas keluarga ini..
AMIN..

No comments:

Post a Comment