Total Pageviews

Friday, June 24, 2011

my simple life

assalamualaikum..
ya hadirin hadirat sekalian..
betapa berhabuknye blog den nih ha..
tak sempt ke??
hee..
tak..
aku mls nak update je..
sbb ape?
sbb aku mls la~~

my simple life,.
yeah!!!
pastinye..
skang aku keje sbg pencuci pinggan mangkuk, tukng ambik order, antor ordr.
main dg ais batu, bancuh ayo, kems2 kdai mkn..
heee..
mule2 memg aku rase fed up nak mampoih!!
thp mnympah yg rase nak baling je nasi kat muke dorg tu..
(lupe lak, kdai mkn nih berasskn mkn nasi putih..ala2 mak ndak gitu, aneka plhn lauk)
nak tau sbb akpe aku mnymph tersgt2??
ini adalh dsbbkn
1) sikp2 customer yg mcm2 kerenh,.
(sorg nak nsi lebih, tp bile dah bg br nak ckp, sorg nak sparuh, bile dah siap cedok br nak bgtau..etc)
2)sikp pengmbil order yg utama yakni tuan punye kdai..
(hahaha, maap ye kak *** sy bercerite..
yaa apabila org tgh ramai dia pun mulakanlah lontaran suaranye..
- air kosong 1, tea ais 2, kopi panas 1..bygkan la tgh kelm kbot org ramai, bg order mcm tu..stresss tau tak)kdg2 aku biorkan aje~
hahahaha
3- bese la..customer lg..dah aku antor order, br tang tu la nak mintk ayo tmbhn, kalo ayo tu mintk ayo mahei2 takpe jg, nih tak, *dik..ayo kosong 1..mau je aku simbh dia dgn ayo kosong tu, dah trg lg bersuluh, b4 mkn tu dah ambik order, bgtau je la troih kan sng~~
4- muke customer yg nak mintak kaki bak kate my rumate si bella tu~~
haa,,nih kire thp dasyat thp kaki je yg leh mintak order..
hahahaha,.

oklah disitu la tknn2 yg berlaku time keje..
nak tak nak,.
nanti aku keje handle manusia jg.
tu yg aku cube bertahan.

okei ..
nak tau tang mane simple life eh??
ahhha~
aku bgn seawal 6.15 pg.
siap2..
kul 7 dah gerak g keje..
ketung ketang keting!!!
dah pukul 3..
aku balik..
golek2+tgok tv+tido+smpei la pas asar..
then aku akn lepak kat luar..
main+menyakat+mkn2+berjimba-jimba2
tmbh2 dah ade si AMAR ZAQWAN+ ANIS SAFIAH..
hee..
aku akn sakat deme..hahaha
smpei la deme troyak+smpaei aku puas hati..
hahahahaha
dorg la menceriakn hidop aku..
kul 7-10..
slalonye aku lepk bilik sorg2..
takpun smbg2 dgn mak+adik+kakak..
ha~~
time nih la berlakunye kes pau mengepau+kutuk mengEngetuk+keeratan silaturrahim..
slalo jg gadoh..
tp, tak smpei stgh jam dah elok balik..
=)
okei..
nmpk tak simple nye life aku??
kul 10 tu rumh dah kire da sunyi la..
unless kalo ade cite2 best..
br aku lyn..
kalo tak,.
dah memg jrg mengdp kotak2 tu smua..
ehem..
harusnye berhenti disini..
nanti la..
bile2 rajin balik jari jemari ini menari..
aku update lg..


nanana!!!

No comments:

Post a Comment